ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات
کشاورزی غذایی برای همه

آموزش کشاورزی غذایی برای همه : نسخه دانلودی

روش پرورش همه چیز: کاشت محصولات کشاورزی برای همه یک راهنمایی عملی برای کشت محصولات تازه، از دانه تا زمان برداشت است. این محصول آموزشی توسط باغبان مشهور، ملیندا مایرز، آموزش داده شده است

27,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

آموزش کاشت محصولات کشاورزی برای تأمین نیازهای غذایی ، علاوه بر اینکه یک تفریح سودمند و کاربردی است، بلکه برای همه افراد ممکن و در دسترس بوده و قابل استفاده خواهد بود.

 

 

آیا برایتان قابل تصور است که از درب پشتی خانه خودتان بیرون بروید و چند پیازچه تازه را برای سیب‌زمینی پخته خودتان قطع کنید؟ رضایتی که از کاشت همان سیب‌زمینی‌ها در وهله اول به شما دست می‌دهد چه؟ کندن چند توت‌فرنگی برای صبحانه خودتان از گلدانی که در بالکن خودتان قرار داده‌اید را چطور؟

کاشت و پرورش غذای خودتان، یکی از باارزش‌ترین کارهایی است که شما می‌توانید انجام دهید. با وجود اینکه ایجاد یک باغ ممکن است برای برخی از افراد ترسناک باشد، تقریباً همه می‌توانند چند گیاه، میوه، و سبزی را به راحتی پرورش بدهند. همان طور که افراد متخصص باغبانی می‌دانند، هیچ چیزی نمی‌تواند جای تازگی سبزیجات تازه‌ای که چند لحظه پیش از بوته چیده شده‌ اند، میوه شیرینی که از درخت کنده شده است، یا گیاه معطر کاشته شده در قاب پنجره‌تان را بگیرد. زمانی که شما غذای خودتان را رشد می‌دهید، نه تنها تازگی و بهترین عطر و طعم میوه‌ها و سبزیجات را در غذاهایی که آماده می‌کنید خواهید داشت، بلکه هزینه‌های غذایی خودتان را کاهش داده و به رضایت انجام موفق این کار دست پیدا می‌کنید.

 

از همه این‌ها بهتر، باغبانی چیزی است که شما می‌توانید همین الان آن را شروع کنید.

  • گیاهان میکروگرین و جوانه‌ها را در تمام طول سال و ظرف چند هفته می‌توانید پرورش بدهید.
  • شروع به کاشت قارچ سپردار در زیرزمین خانة خودتان کنید.
  • با کاشت بذرها در داخل خانه، فصل رشد خودتان را زودتر شروع کنید.

 

چه شما در روستایی با زمین‌های وسیع، یا یک شهر انبوه زندگی کنید، تقریباً تمام افراد می‌توانند بدون در نظر گرفتن سطح مهارت و مشغولیت کاری خودشان، یک باغ کوچک برای خودشان ایجاد کنند. روش پرورش همه چیز: کاشت محصولات کشاورزی برای همه یک راهنمایی عملی برای کشت محصولات تازه، از دانه تا زمان برداشت است. این محصول آموزشی توسط باغبان مشهور، ملیندا مایرز، آموزش داده شده است، و شامل دوازده درس عملی می‌شود که پر از راهنمایی‌ها و ترفندها برای هم باغبان تازه کار و هم کارکشته است. در اینجا، شما همه چیز را از مواد و آماده سازی گرفته تا نگهداری و برداشت کشف می‌کنید، و تمام دانش و آگاهی عملی مورد نیاز شما در این مجموعه گردآوری شده است:

 

  • از گیاهان پنجره‌ای همانند پیاز، ریحان، رزماری، شوید، و آویشن لذت ببرید.
  • اقلام اساسی باغبانی همانند گوجه فرنگی، فلفل، کدو، کدو تنبل، و سیب زمینی را برداشت کنید.
  • یاد بگیرید که سبزیجات مغذی و زیبایی مثل کلم پیچ، چغندر، و ریواس را پرورش بدهید.
  • میوه هایی از جمله توت فرنگی، تمشک، گلابی، و آلو را کاشته و عمل آورید.

 

خانم مایرز تمام نکات لازم برای طراحی یک باغ زیبا که با فضای شما تناسب داشته باشد را به شما آموزش می‌دهد، و تعداد زیادی مثال و نمونه در اختیارتان قرار می‌دهد که به شما نشان می‌دهد که امکان انجام چه کاری برایتان وجود دارد. برای مثال، اگر شما فقط می خواهید چند گیاه را در پاسیوی خانه خودتان بکارید، می‌توانید روش کشاورزی در ظرف خانم مایرز را مورد استفاده قرار بدهید. و یا اگر در جایی با فصل رشد کوتاه زندگی می کنید، کاشت بذر در داخل خانه و منتقل کردن آنها به خارج در زمانی که هوا گرم شده است، ایده خوبی است. این سیستم برای هر برنامه و نیاز غذایی ، چیزی خواهد داشت و برای همه افراد کاربردی و مفید خواهد بود.

 

هر گونه فضایی را برای یک باغ سرسبز آماده کنید.

 

چه بخواهید گیاهان خودتان را در داخل یا خارج خانه بکارید، آماده سازی کلید کار است. مجموعه کاشت محصولات کشاورزی برای همه تمام مراحل را به شما آموزش می‌دهد، از جمله:

  • آماده سازی خاک
  • الزامات نور خورشید
  • آبیاری مناسب
  • فاصله
  • هرس
  • برداشت محصول

 

شما کشف می‌کنید که چطور خاک آسیب دیده را تعمیر کنید، فضای چمن را به یک باغ تبدیل کنید، بسترهای مرتفع ایجاد کنید، و یا به سادگی ارزش غذایی فضای کاشت خودتان را افزایش بدهید. در این مجموعه آموزشی، شما با روش های سازگار با محیط زیست برای مبارزه با آفاتی مانند کرم شاخ‌دار، سوسک‌ها، شته ها، و حشرات دیگری که ممکن است به خوردن میوه ها و سبزیجات شما علاقه داشته باشند آشنا می‌شوید. همچنین، می‌بینید که چگونه با استفاده از عادت آبیاری خوب و جریان هوای مناسب، از بیماری های گیاهی جلوگیری کنید.

 

بعد از اینکه فضای‌تان را آماده کردید، زمان این است که تصمیم بگیرید می‌خواهید چه گیاهی را بکارید! آیا شما دوست دارید که گیاهان را از بذر آن‌ها پرورش بدهید، یا انتخاب گیاهان جوان از گل‌خانه محلی‌تان را ترجیح می‌دهید؟ شما تمام بایدها و نبایدها برای به حداکثر رساندن بهره وری باغ خودتان را یاد می‌گیرید. شما یک راهنمای جامع در مورد این موارد دریافت میکنید:

  • خاک سطحی و مالچ
  • مدیریت کود و آفت
  • کمپوست و دیگر شیوه های باغبانی پایدار
  • استراتژی های معقولانه باغبانی در مورد آب
  • پوشش محافظتی، قاب‌های محافظت از سرما، و استفاده از گلخانه برای طولانی کردن فصل

 

راهنمایی‌ها و نکته‌های عملی آموزش کشاورزی غذایی برای همه :

همانطور که خانم مایرز شما را در طول فرآیند راهنمایی می‌کند، شما از مشاوره‌های مشتاقانه و تضمین‌شده ایشان که برای کمک به باغبانان تازه کار طراحی شده‌اند استفاده کرده و همچنین راهنمایی‌ها و نکات حرفه‌ای که حتی باغبانان با تجربه را شگفت زده خواهد کرد را دریافت می‌کنید. به عنوان مثال، تمام افراد از راهنمایی او در مورد صرفه‌جویی در زمان بخوبی لذت خواهند برد؛ همانند برنامه پنج دقیقه‌ای وی برای وجین، باعث می‌شود که باغبانی به جای یک کار سخت و طاقت فرسا، تبدیل به یک کار سرگرم کننده و جذاب شود.

در طول راه، او بعنوان یک جایزه، بررسی باغ خودش که در ویسکانسین فیلم برداری شده است را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. او برخی از پروژه های خودش را به استودیو می‌آورد و شما نمونه‌ کاشت گیاهان میکروگرین، روش درست کردن کمپوست بوسیله کرم، و موارد زیاد دیگری را یاد می‌گیرید.

شما در یک زمان بسیار کوتاه، از مزایای بی شمار باغبانی بهره خواهید برد که به بدن و روح شما غذارسانی خواهد کرد. چه صرفاً بخواهید برای سس اسپاگتی خانگی خودتان گیاهان معطر بکارید، و یا هدف شما کاشت ارکیده‌های زیبا و چشمگیر برای تزئین و زیباسازی فضای خودتان باشد، مجموعه آموزشی روش پرورش همه چیز: کاشت محصولات کشاورزی برای همه، تمام چیزهای که شما برای پرورش غذاهای تازه در داخل و خارج خانه‌تان نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش کشاورزی غذایی برای همه : نسخه دانلودی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کشاورزی غذایی برای همه

27,000 تومان