ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات
تربیت اسب در مانژ گرد

آموزش تربیت اسب در مانژ گرد

  • روش دریافت » دانلودی
  • بین 3 و 4 ساعت
  • زبان دوره » انگلیسی با زیرنویس انگلیسی
  • نوع فایل » فایل ویدئویی
  • حجم » بین 1 و 2 گیگابایت

33,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

در مجموعه آموزش تربیت اسب در مانژ گرد، به مبحث عدم احترام توسط اسب ها و بی توجهی به خواسته های صاحبانشان پرداخته شده و تکنیک هایی برای مطیع کردن و حرف شنوی آنها در مانژ به شما آموزش داده میشود.

علاوه بر آن در این مجموعه به اشتباهات و باورهای غلط صاحبان اسب نیز پرداخته و نحوه صحیح اعمال تکنیک های اسب دوانی به شما آموزش داده میشود.

با مشاهده مجموعه آموزش تربیت اسب ، شما خواهید توانست براحتی با اسبانتان ارتباط برقرار کنید یا آنها را رام کرده و بر آن سوار شوید.

در این مجموعه، آموزش تربیت اسب در مانژ گرد انجام میشود که شما میتوانید به راحتی و با صرف هزینه کم خودتان هم آن را در یک زمین ایجاد کرده و به تربیت اسبان خودتان بپردازید.

استاد این مجموعه، کلینتون اندرسون است که یکی از برترین آموزش دهنده های اسب در جهان محسوب میشود و آموزش های مختلفی در زمینه مهارت های اسب سواری دارد.

کلینتون اندرسون یک تعلیم دهنده استرالیایی است و در این مجموعه علاوه بر اینکه خودش حرکات و تعلیم ها را نشان میدهد، یک فرد تازه کار را نیز آورده و آموزش ها را به وی نیز نشان میدهد که شما در این قسمت میتوانید با اشتباهات رایجی که افراد تازه کار در زمینه تعلیم و رام کردن اسب انجام میشوند آشنا شده و روش درست حرکات را یاد بگیرید.

 

ویژگی مانژ گرد برای تربیت اسب

در صورتی که شما میخواهید تربیت یک اسب را شروع کنید، اولین جایی که باید از آن شروع کنید، مانژ گرد است. تربیت اسب در این محیط، به شما این امکان را میدهد که بتوانید احترام اسب را بدست آورید و کاری کنید که به صورتی که میخواهید در مانژ حرکت کند. به این دلیل که اسب در یک میدان بسته است و راهی برای فرار از شما ندارد، شما میتوانید از این فرصت برای مطیع کردن و آموزش حرکات به آن قبل از اینکه بخواهید سوار آن شوید استفاده کنید.

این مجموعه برای همه افرادی که به دنبال تعلیم و تربیت اسب بوده و یا میخواهید ارتباط بهتری با اسب خودشان برقرار کنند کاملاً توصیه میشود.

2 دیدگاه برای آموزش تربیت اسب در مانژ گرد

  1. اشکان زرشناس

    ممنونم. تهیه کردم و خیلی خوب بود. فقط میشه زودتر نسخه دانلودی مجموعه های دیگه رو قرار بدید که لازم نباشه معطل پست بشیم؟

  2. Kabir musavi

    عرض سلام وخسته نباشیداسب عرب دارم ۵ساله است طرف راست خوب مانژ اجرامیکندولی سمت چپ هرگز راه نمی افته راهنمایی کنید لطف دارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تربیت اسب مانژ گرد

33,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد