ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات
آموزش-لوله-کشی-و-نصب-سینک-سطحی

آموزش لوله کشی آشپزخانه

میخواهید پروژه های لوله کشی آشپزخانه خودتان را خودتان انجام داده و در هزینه تان صرفه جویی کنید؟ این دوره را حتما ببینید

  • روش دریافت » دانلودی
  • بین 2 و 3 ساعت
  • زبان دوره » انگلیسی با زیرنویس فارسی و انگلیسی
  • نوع فایل » فایل زیپ
  • حجم » بین 2 و 3 گیگابایت

27,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

آیا از اینکه هر زمانی که سینک یا شیر آب آشپزخانه شما خراب می شود بخواهید با تعمیرکار تماس بگیرید خسته شده اید؟ آیا می خواهید پول خودتان را پس انداز کرده و مشکلات لوله کشی خودتان را خودتان برطرف کنید؟ در این صورت مجموعه “چگونه میتوانم – لوله کشی و آشپزخانه” یک دوره خارق العاده برای شما است. این دوره آموزشی جامع همراه با ماژول های ۶ مرحله آسان، نحوه انجام هر پروژه لوله کشی یا تعمیر آشپزخانه را به شما آموزش میدهد. اساتید آموزشی این دوره اسرار تجاری خودشان را با شما در میان گذاشته و اطلاعات قدرتمندی به صورت یک دوره جذاب در اختیارتان قرار می دهند.

 

این دی وی دی آموزشی جامع همراه با ماژول های شش مرحله ای آسان برای دنبال کردن و دستورالعمل های قابل چاپ همراه با نمودار ارائه می شود که یادگیری نحوه انجام هر پروژه لوله کشی یا تعمیر آشپزخانه را آسان می کند. تاجران متخصص ما اسرار تجاری خود را به اشتراک می گذارند و بینش های ارزشمندی را ارائه می دهند که همگی در یک برنامه جذاب و به راحتی قابل هدایت هستند.

با “چگونه می توانم – لوله کشی و آشپزخانه”، همه چیزهایی را که باید در مورد اتصال و نگهداری لوازم خانگی، تعمیر و تعویض شیر آب، تعمیر و نگهداری فاضلاب و غیره بدانید، یاد خواهید گرفت. ما حتی موضوعات تخصصی مانند نصب سیستم پخش آب گرم، تعمیر و نگهداری سیستم دفع زباله، و نصب روی میزی کاشی با سینک نصب روی سطح پوشش را می دهیم.

دوره “چگونه می توانم – لوله کشی و آشپزخانه” که به تایید تولیدکنندگان بزرگ در هر دسته رسیده است، اطلاعات دقیق و کاربردی در اختیار شما قرار خواهد داد که میتواند صرفه جویی خیلی زیادی در هزینه های شما به عمل آورده و شما را تبدیل به یک فنی کار ماهر کند. علاوه بر همه اینها، زیرنویس دو زبانه فارسی و انگلیسی سیستمی این دوره به شما کمک میکند که بتوانید خیلی راحت تر از محتوای آموزشی این مجموعه استفاده کنید.

اجازه ندهید تعمیرات لوله کشی و آشپزخانه کیف پول شما را خالی کند – “چگونه می توانم – لوله کشی و آشپزخانه” را تهیه کرده و در کمترین زمان یک استاد خودتعمیرکار شوید!

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش لوله کشی آشپزخانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش لوله کشی

27,000 تومان