ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

آموزش کمک های اولیه و امداد حرفه ای برای همه : نسخه دانلودی

36,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

آموزش کمک های اولیه و امداد ، یک دوره کامل آموزش کمک های اولیه و مراقبت های اضطراری است که مهم ترین آموزش های لازم در این زمینه را با زبانی جذاب و ساده در اختیار بینندگان قرار میدهد. دیدن این مجموعه به تمامی افراد توصیه میشود.

 

مهارت های مقدماتی و پایه کمک های اولیه

در زندگی وقوع حوادث ناگوار که منجر به جراحات و صدمات جسمانی شوند امری غیر قابل اجتناب است. آیا شما خود را برای اینگونه حوادث آماده ساخته اید؟

در این فیلم، مراقبت ها و راهکارهای لازم برای رسیدگی به فرد مجروح تا زمان رسیدن فرد متخصص به شما آموزش داده میشود.

 

آموزش های مقدماتی کمک های اولیهآموزش هایی از جمله:

  • چگونگی مواجهه با ایست قلبی
  • انسداد مجاری تنفسی فرد صدمه دیده
  • ضربه به سر
  • خودن مردگی و بریدگی و بسیاری دیگر

 

 

مهارت های کمک های اولیه در مقابل جراحات چاقو

پس از وارد شدن یک صدمه شدید با چاقو به بدن، شما کمتر از 2 تا 10 دقیقه فرصت دارید که خون ریزی را بند آورده و وضعیت فرد را متعادل کنید. در صورتی که مصدوم خود شما باشید، این وضعیت بحرانی تر بوده و باید با ضعف ناشی از خونریزی خودتان نیز مقابله کنید. در این حال چه کار خواهید کرد؟ نزدیکترین بیمارستان به طور متوسط بین 20 تا 40 دقیقه با شما فاصله دارد و معمولاً تا زمان رسیدن آمبولانس حدوداً 15 دقیقه طول میکشد.

بعلاوه در صورتیکه در جایی باشید که دسترسی به بیمارستان یا آمبولانس بسیار سخت باشد، باید بتوانید که وضعیت خود یا عزیزانتان را متعادل کنید تا بتوانید تا زمان رسیدن به بیمارستان زنده بمانید. آموزش این کار در این قسمت مجموعه آموزش کمک های اولیه و امداد آورده شده است.

 

مراقبت های اولیه در مقابل زخم چاقودر این مجموعه موارد زیر را خواهید آموخت:

  • ارزیابی و دسترسی به زخم چاقو
  • مهم ترین کمک های اولیه در این شرایط
  • آماده سازی و بستن زخم تا رسیدن به بیمارستان
  • به حداقل رساندن خونریزی
  • رسیدگی به فشار و شوک بیمار و بسیاری دیگر

 

 

مهارت های کمک های اولیه در مقابل جراحات اسلحه

مراقبت های اولیه در مقابل جراحت ناشی از اسلحهفرض کنید که در شرایطی قرار دارید که خودتان یا یکی از نزدیکانتان با سلاح گرم آسیب دیده است و نزدیک‌ترین بیمارستان به شما 20 تا 45 دقیقه فاصله داشته و تا رسیدن آمبولانس 20 تا 30 طول میکشد. در این وضعیت بهترین کاری که برای نجات خود یا فرد آسیب دیده میتوانید انجام بدهید چیست؟

در این دی وی دی آموزش کمک های اولیه – مقدماتی تا پیشرفته، شما آموزش های لازم برای زنده ماندن در شرایط اصابت گلوله به بدن و آسیب دیدن توسط اسلحه را یاد میگیرید.

از نحوه آماده سازی و بستن زخم تا کنترل استرس و خونریزی فرد قربانی و صدمه دیده.

 

 

آموزش کمک های اولیه و امداد حرفه ای :کمک های اولیه اورژانسی به هنگام حادثه

اولین واکنش های کمک در شرایط اضطراریدر این قسمت آموزش کمک های اولیه و امداد ، تمامی چیزهایی که در زمان مواجهه با یک مصدوم با شرایط بحرانی نیاز دارید را یاد میگیرید، همانند تنفس مصنوعی، کنترل خونریزی و فشار بدن، کنترل استرس بیمار، بستن زخم ها، بهوش نگه داشتن بیمار، کمک اولیه در زمان بسته شدن مجرای تنفسی بوسیله شیء خارجی و بسیاری موارد دیگر.

تمرینات پاسخ اولیه اورژانسی، بر روی ایجاد اعتماد به نفس در کمک دهندگان غیر حرفه ای و افزایش تمایل آنها برای واکنش نشان دادن در زمان مواجهه با شرایط اورژانسی پزشکی طراحی شده است. شرکت کنندگان در این دوره تکنیک های مربوطه را با روشی ساده یاد گرفته و در یک محیط بدون استرس آنها را تمرین می کنند. تمام این مجموعه به وسیله آموزش های ویدیویی آموزش داده می شود تا باعث افزایش قدرت یادگیری شده و امکان شبیه سازی محیط اورژانسی برای شرکت کنندگان وجود داشته شود.

 

حوادث اتفاق می افتند … این یک حقیقت زندگی است … آیا شما آماده هستید که اولین پاسخ دهنده بوده و کمکهای اولیه اورژانسی تا زمان رسیدن کمک حرفه ای یا تا زمانی که طول میکشد که فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شود را فراهم کنید؟ این برنامه با دقت تمام چیزهایی که شما نیاز دارید تا یک پاسخ دهنده موثر اولیه برای افرادی که دچار صدمات متفاوتی از جمله لیزخوردن، سقوط، تصادف با وسائل نقلیه، زخم ها و بریدگی ها، ضربه به سر، ایست قلبی، یا کانال های هوای مسدود شده شده اند باشید را در اختیار شما قرار میدهد. شما با این برنامه می توانید خودتان را برای همه این شرایط آماده کنید

یا تصور کنید که برای شکار بیرون رفته اید و فردی که در کنار شما ایستاده است یک شلیک اشتباه انجام داده و باعث صدمه زدن به یکی از دوستان و یا نزدیکان شما می‌شود. اگر فاصله شما تا بیمارستان بیش از نیم ساعت باشد و در آن منطقه دور افتاده آمبولانس بسیار دیر برسد، برای نجات این فرد تا بتواند شانس بیشتری برای زنده ماندن داشته باشد چه کاری باید انجام شود؟ این مجموعه آموزش کمک های اولیه و امداد به شما نشان می دهد که چطور خونریزی و تروما را به حداقل رسانده، زخم را برای جابجایی آماده کرده، و شوک و نگرانی‌های وارد شده به فرد مصدوم را بهترین وجه کنترل کنید. اینها کمک های اولیه ای هستند که باعث نجات زندگی شده و به شما یاد می دهند که به طور موثر تری به زخم گلوله دسترسی پیدا کرده و آن را ارزیابی کنید. این مجموعه برای تمام افسران پلیس، ماموران دولتی، و هر کسی که یک سلاح حمل می کنند و یا احتمال صدمه دیدن خود و یا اطرافیانش با یک سلاح گرم را میدهد بسیار ضروری و حیاتی می باشد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش کمک های اولیه و امداد حرفه ای برای همه : نسخه دانلودی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش کمک های اولیه

36,000 تومان