ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

ما چطور یاد میگیریم : نسخه دانلودی

  • روش دریافت » دانلودی
  • بین 6 و 7 ساعت
  • زبان دوره » انگلیسی با زیرنویس انگلیسی
  • نوع فایل » فایل زیپ
  • حجم » بین 4 و 5 گیگابایت

29,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

مجموعه ما چطور یاد میگیریم ، فرآیندهایی که در زمانی یادگیری اتفاق می افتند را مورد بررسی و کنکاش قرار میدهد. 

یادگیری یک ماجراجویی مادام العمر است. این کار در رحم مادر شروع می شود، در دوران شیرخوارگی و کودکی سرعت بالایی میگیرد، و در تمام سنین شما ادامه پیدا میکنید. هر زمانی که شما بطور ارادی شروع به یادگیری یک مهارت جدید میکنید، بطور مستقیم یک مکان جدید را کنکاش میکنید، یا حتی زمانی که میخوابید (که برای تثبیت و حفظ آنچه یاد گرفته اید ضروری است)، شما در حال یادگیری هستید. شما واقعاً طوری خلق شده اید که همیشه در حال یادگیری باشید. 

 

ما چطور یاد میگیریماما تنها تعداد کمی از ما می دانیم که چگونه یاد می گیریم، و این کلید یادگیری و مطالعه بیشتر است. به عنوان مثال، شما ممکن است از موارد زیر شگفت زده شوید:

 

افراد معمولاً در مورد چیزی که خوب یاد گرفته اند، چیزی که هنوز نمیدانند، و چیزی که نیاز به تمرین و تکرار دارد یا ندارد معمولاً اشتباه میکنند.

لحظات سردرگمی، سرخوردگی، عدم اطمینان و عدم اعتماد به نفس، بخشی از فرایند به دست آوردن مهارت ها و دانش جدید هستند. 

مجموعه “ما چطور یاد میگیریم” با تمرکز بر روی اتفاقاتی که زمان یادگیری ما می افتد و رد کردن موارد خرافی مربوط به این موضوع، شما را در یک دوره ویدئویی حدوداً 12ساعته با این دانش عملی و ملموس آشنا میکند. استاد این دوره، پرفسور مونیشا پاسوپاتی از دانشگاه یوتا است که یک استاد و متخصص معروف روانشناسی در مورد روش یادگیری افراد در سنین مختلف می باشد. 

 

در مجموعه ما چطور یاد میگیریم ، فرآیندهایی که در زمانی یادگیری اتفاق می افتند را مورد بررسی و کنکاش قرار میدهد.  دکتر پاسوپاتی طیف وسیعی از آزمایشات مربوط به یادگیری را توضیح میدهد که ممکن است خیلی از آنها برای شما نیز پیش آمده باشد:

 

چطور یاد میگیریمبرنامه ها: یادآوری رویدادهای خاص تا زمانی که برای اولین بار برنامه آن رویدادها را یاد نگرفته ایم برای ما مشکل خواهد بود. کودکان در یادگیری برنامه ها استاد هستند، البته این مسئله برای زوج هایی که برای اولین بار صاحب فرزند میشوند، دانشجویان تازه وارد به دانشگاه، مسافران کشورهای خارجی، و کارمندان جدید نیز صدق میکند. 

 

تقویت با نسبت متغیر: کودکانی که برای شکلات داد و فریاد میکنند معمولاً مورد توجه قرار نمیگیرند، ولی همان چند بار محدودی که والدین تسلیم آنها میشوند، باعث میشود که کودکان این رفتار خودشان را تا بیشترین حد ممکن به نمایش بگذارند. همین قانون است که باعث موفقیت تخم مرغ های شانسی و ماشین های اسلات در کازینوها و جوایز غیرقابل پیش بینی دیگر میشود. 

 

داستان گویی: داستان گویی اصولاً عملی برای شناخت خودمان است. روشی که ما حوادث را در زمان کوتاهی پس از آن به خاطر میاوریم،، تأثیر ماندگاری روی روش به خاطر سپردن آن وقایع و چیزی که از آنها یاد میگیریم دارد. 

 

اثر خفته: آیا تابحال پیش آمده است که چیزی از یک منبع غیرموثق شنیده و بعداً متوجه شده باشید که خودتان نیز آن را باور کرده اید؟ گذر زمان باعث میشود که ما اطلاعات را به ذهن سپرده و منبع آنها را فراموش کنیم. و مورد جالب این است که هرچقدر منبع این اطلاعات غیرقابل اعتمادتر باشد، این اثر قوی تر خواهد بود

نکته هایی در مورد بهتر کردن یادگیری

در طول دوره ما چطور یاد میگیریم ، دکتر پاسوپاتی توصیه های متفاوتی در مورد اینکه چطور بهترین استفاده را از شرایط متفاوت یادگیری ببریم به دانش آموزان ارائه میکند

 

تسلط بر مطالب: آزمایش کردن خودتان یک روش خیلی موثر برای تسلط بر مطالب مختلف است. یک کاغذ سفید برداشته و تمام مواردی که از سوژه مطالعه شده به خاطر میاورید را در آن بنویسید. سپس بازگشته و آن مطالب را بازبینی کنید. و دوباره یک کاغذ دیگر برداشته و همان کار را انجام دهید. 

 

یادگیری زبان دوم: یادگیری عالی یک زبان دوم در بزرگسالی کار مشکلی است، به این دلیل که مغز شما به زبان مادری شما عادت کرده است و نکته های ظریف موجود در زبان دوم را نمیتواند به راحتی درک کند. برای اینکه به این مشکل غلبه کنید، به محیط هایی بروید که افراد بومی آن زبان وجود دارند و خودتان را کاملاً در مکالمات آنها غوطه ور کنید.

 

ترغیب یک کودک: زمانی که می خواهید یک کودک دبستانی را ترغیب به یادگیری کنید از زبان دستوری استفاده نکرده و برعکس فرصت هایی برای ایجاد حس انتخاب در وی ایجاد کرده و مراقب تعریف های بیش از حد و یا پاداش دهی افراطی نیز باشید. زیرا این موارد میتوانند تأثیر منفی در یادگیری داشته باشند. 
………………

1 دیدگاه برای ما چطور یاد میگیریم : نسخه دانلودی

  1. راحله

    بدرد کارهای تحقیقاتی میاد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما چطور یاد میگیریم

29,000 تومان

No products were found matching your selection.