ورزشی
ورزش های رزمی
رزمی
پزشکی
دندانپزشکی
موفقیت
نقاشی
کشاورزی
نجاری
آشپزی
حیوانات

چربی سوزی سریع دلتافیت : نسخه دانلودی

33,000 تومان

بروزرسانی خودکار

هر گونه به روز رسانی دروس به طور اتوماتیک اجرا میشود

تضمین پشتیبانی

پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه دروس ارائه شده

استاندارد جهانی

نکات مطرح شده مطابق با آخرین آموزه های بین المللی

بازگشت وجه

بازگشت وجه در صورت عدم کیفیت آموزش های ویدئویی

مجموعه چربی سوزی سریع دلتافیت که از تکنیک ها و روش های جدید بدنسازی و چربی سوزی استفاده میکند، پس از مدت ها تحقیق و مطالعه بالاخره عرضه شد. در این مجموعه، از روش تمرین مقاومتی متابولیک استفاده می شود که  ترکیبی از تمرینات وقفه ای با شدت بالا و تمرینات قدرتی است. این ترکیب، به سیستم چربی سوزی سریع دلتا فیت این امکان را میدهد که سریعتر از هر چیزی که فکرش را میکردید، بدنی خوش فرم و مقاوم به شما بدهد.

 

این برنامه خارق العاده به شما کمک میکند که:

کالری ها و چربی ها را به سرعت بسوزانید. تحقیقات انجام شده از دانشگاه مین نشان میدهد که برنامه چربی سوزی سریع دلتافیت ، می تواند به اندازه دوی سرعت هر مایل در شش دقیقه، کالری بسوزاند.

تقویت متابولیسم. برخلاف تمرینات ایروبیک، سیستم چربی سوزی سریع، متابولیسم شما را برای 48 ساعت تقویت میکند. به همین دلیل بدن شما در تمام لحظات روز کالری بیشتری خواهد سوزاند.

دوبرابر کردن حجم ماهیچه ها. طراحی منحصر به فرد برنامه چربی سوزی سریع دلتافیت باعث دو نوع رشد در ماهیچه های شما می شود : هیپرتروفی تارچه ای که زمان بلند کردن وزنه های سنگین تر در بازه های کوتاه تر اتفاق می افتد، و هیپرتروفی سارکوپلاسم که  زمان استفاده از وزنه های سنگین تر در دوره های طولانی تر اتفاق می افتد. هر دو نوع این تمرینات، در مجموعه چربی سوزی سریع دلتافیت وجود دارد.

نام این مجموعه، از عبارت یونانی ∆ (دلتا) گرفته شده است که در ریاضیات و علوم دیگر، به نشانه تغییر استفاده میشود. در اینجا، دلتافیت باعث تغییر در بدن شما میشود و ظاهر و عملکرد آن را بهتر کرده و تقویت میکند.

در این مجموعه، علاوه بر تمرین با وزنه و کتل بل، تمرینات با وزن بدن، و تمرینات هوازی هم گنجانده شده است که باعث میشود این مجموعه برای تمام افراد مناسب و قابل استفاده باشد

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چربی سوزی سریع دلتافیت : نسخه دانلودی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلتافیت

33,000 تومان